سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

ضربه مهلک قلعه‌نویی به گل‌محمدی، هدیه بزرگ به نکونام!

  • کد خبر: ۱۸۹۵۸۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
ضربه مهلک قلعه‌نویی به گل‌محمدی، هدیه بزرگ به نکونام!
تیم ملی در شرایطی مقابل قطر بازی کرد که از میان استقلالی‌های حاضر در اردوی تیم ملی فقط دقایقی فرصت به مهرداد محمدی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، نتیجه گیری در تورنمنت اردن آن قدر برای امیرقلعه‌نویی و همکارانش مهم بود که سرمربی تیم ملی بدون هیچ تغییری ترکیبی قابل پیش بینی را مقابل کارلوس کی‌روش قرار داد؛ ترکیبی که سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال قطر سال‌ها از آن در بازی‌های بین المللی استفاده می‌کردو حالا به دست امیرقلعه‌نویی افتاده است.

درواقع امیرقلعه‌نویی همه آن بازیکنانی که کارلوس کی‌روش در طول سالیان متمادی در فوتبال ایران شناسایی کرده بود را در این بازی به کار گرفته  همه بازیکنانی که به نوعی خود را مدیون کی‌روش می‌دانند را مقابل این سرمربی قرار داد.

این تصمیم باعث شد تا تیم ملی با نتیجه‌ای قاطعانه مقابل قطر به برتری برسد. درواقع مشاوران نیز به امیرقلعه‌نویی توصیه کرده‌اند در راه آماده سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد نکند و همان دایره‌ای که سال‌ها در کنار هم به میدان رفته‌اند و سابقه بازی در جام جهانی را دارند، در دوران مربیگری‌اش به کار بگیرد.

قلعه‌نویی با اتکا به همین اصل تیمش را با همان نفرات نام آشنا مقابل قطر قرار داد که نتیجه این تصمیم خبری تلخ را برای پرسپولیس که باید عصر پنج شنبه مقابل پیکان بازی کند، به ارمغان آورد و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم با مصدومیتی سخت مواجه شد.

امیرقلعه‌نویی در شرایطی اصرار به استفاده از پورعلی گنجی که سال‌ها است امتحان خود را در فوتبال ملی پس داده، داشت که می‌توانست از نیرو‌های دیگر در ترکیب تیم ملی بهره بگیرد، اما امیر به همان دلایلی که به او توصیه شده از تیم اصلی بهره گرفت.

سیاست قلعه‌نویی خواسته یا ناخواسته به سود استقلال تمام شده است. در شبی که تیم ملی با قطر بازی کرد فقط مهرداد محمدی دقایقی به میدان رفت و باقی استقلالی‌های تیم ملی فرصت حضور درترکیب تیم ملی را نیافتند تا به نوعی با کمترین خستگی به بازی جمعه شب مقابل هوادار برسند.

در حقیقت قلعه‌نویی با این اقدام هدیه‌ای بزرگ را به جواد نکونام داد و البته ضربه‌ای سهمگین به یحیی زد که حالا با یک مصدوم به نام مرتضی پورعلی گنجی مواجه است و درکنارش باید رنج استفاده از ملی‌پوشانی که خسته‌اند را هم در بازی فردا تحمل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->